tas tas tas tas
loading...

Monday 16 September 2019

Ain Gersang 4


   ‘Hello abang….abang balik hari ni kan…Ain rindu la kat abang..“Ain menelefon suaminya sambil berbaring diatas ribaan Ajit dalam keadaan keduanya bertelanjang bogel. Ajit pula sedang mengusap2 dan meramas 2 tetek Ain yg putih gebu pejal dan mengunung itu.

"Ya sayang…abang baru OTW dari Thailand ni…mungkin dalam pukul 6 petang nanti abang sampai…malam nanti abang nak tau..hehehe…"jawab Ujang.



"Abang nk apa…?"tanya Ain pura2 tak tahu.



"Abang nk pantat Ain yg dah kena rogol dgn batang bangla tu la hahaha…"balas Ujang jujur.

"Hihihi….ok….nanti malam Ain kasi yang spesial untuk abang…hihihi…'balas Ain

"Ok sayang…abang tengah drive ni…bye…"ujang menamatkan perbualan.



Ain memandang jam yang tergantung diruang tamu rumahnya. 'Mmm..baru pukul  10pagi…sempat 2/3 round lagi ni..'fikir Ain dalam hatinya.

"Abang Ajit…pukul 6 petang ni suami Ain balik tau…abang nak lagi tak..?"tanya Ain dan tanpa menunggu jawapan dari Ajit…Ain terus memusingkan badannya lalu menghisap batang Ajit yang separuh tegang. Dalam masa 4 hari…sudah berbelas kali Ajit menyetubuhinya dan jumlahnya lebih banyak dari dia bersetubuh dengan suaminya Ujang selama sebulan lebih perkahwinan mereka tapi Ain masih belum puas lagi. Ain tahu pantatnya dah lebam dan membengkak serta lubangnya pun sudah ternganga luas tidak dapat dirapatkan lagi. Ain teringat kata2  Ajit yang mahu membuatkan 'highway’ untuk Ujang. Kadang Ain terfikir bagaimana penerimaan suaminya malam nanti. Tapi Ain sudah bersedia menghadapinya. Bagaimana kalau kata2 suaminya selama ini yang suka lubangnya yang besar supaya batangnya yang lembik itu senang masuk hanya sekadar gurauan. Pasti suaminya akan marah dan akan menceraikannya kerana Ain sudah melakukannya betul2. 'Ahh…biarlah…aku boleh tinggal bersama Ajit kalau diceraikan…biar aku jadi betina sundal bangla….'bisik hati kecilnya cuba menenangkan perasaannya.



Ain meneruskan hisapannya dan setelah batang Ajit benar2 keras Ain bangun dan terus mengangkang naik keatas ribaan Ajit sambil memasukkan batang Ajit ke dalam pantatnya. Sambil menurunkan punggungnya  Ain memaut leher Ajit lalu mereka berciuman dengan ghairah. Ain dapat merasakan memang senang batang Ajit nak masuk pantatnya sekarang…tidak seperti hari pertama Ajit datang kerumahnya dulu. Pantatnya dah serasi dengan batang Ajit. Ain melepaskan ciuman dan membongkok sedikit untuk menjilat2 dada Ajit dan menghisap putingnya. Beberapa minit kemudian Ajit bangun dan menyuruh Ain menonggeng diatas sofa. Ajit memasukkan batangnya dari belakang. Ketika sedang mendoggie Ain ..Ajit mengusap2  jari telunjuknya di lubang jubur Ain.

"Ain…abang mau masuk lubang belakang bole ka..?"soal Ajit. Sudah beberapa kali Ajit memintanya tapi Ain tidak membenarkannya.

"Jangann..Ain belum sedia lagi la bang…tapi Ain janji lubang tu Ain akan kasi abang rasmikan kalau Ain dah sedia nanti.."balas Ain cuba memujuk Ajit. Setelah beberapa kali bertukar posisi dan Ain telah beberapa kali orgasme akhirnya Ajit melepaskan airmaninya jauh didasar lubuk peranakan Ain.



"Assalamualaikum bang…abang mandi dulu ye…Ain nak sediakan makanan untuk abang.."Ain mencium tangan suaminya menyambut kehadiran Ujang yang baru sampai ke rumah. Ujang merenung Ain yang sedang berjalan menuju ke dapur lengkap berbaju kurung dengan  tekun. Macam ada sesuatu yang berbeza pada pandangannya tapi dia tak dapat menangkapnya.

"Abang makan la …Ain nak bersiap kat dalam bilik…lepas makan ni…abang nak 'makan’ Ain pulak kan…hihihi…"ucap Ain pada Ujang yang dah selesai mandi dan baru nak duduk di meja makan. Ain tak menemankan Ujang makan kerana dia sudah makan bersama Ajit petang tadi sebelum Ajit pulang ke rumah. Makanan yang dihidangkan pada suaminya itu bukanlah makanan yang baru dimasak tapi adalah sisa makanan yang dimakan olehnya bersama Ajit tadi. 'Padan muka kau Ujang…dapat pantat sisa2 Ajit…makan makanan pun sisa2 Ajit….'bisik hatinya.



Ain sudah siap terbaring diatas katil dengan berkemban kain batik sahaja…menunggu kedatangan suaminya.Ain belum mandi setelah bersetubuh dengan Ajit pada petang tadi. Badannya hanya disembur minyak wangi untuk menghilangkan kesan bau badan Ajit yang melekat dibadannya. Pantatnya masih basah dan penuh dengan airmani Ajit. Setengah jam kemudian Ain memandang   suaminya masuk kedalam bilik dengan penuh debaran. Ain sudah bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan. Ujang terus berbaring disebelahnya dan mereka terus berkucupan. Tangan Ujang merungkai simpulan kain kemban Ain dan terus meramas serta menghisap puting tetek Ain. Perlahan tangan Ujang menjalar ke peha Ain dan menyingkap kain Ain. Tangannya mengusap pantat Ain.

"Ermm…basahnya pantat sayang…tak sabar nak batang abang eaa…"ucap Ujang ke telinga Ain.

"Ye bang…Ain rindu kat batang abang…masukkan la cepat…Ain tak tahan…"balas Ain pula.

"Sabar la…abang nak hisap tetek Ain ni dulu…tetek Ain ni macam lain la malam ni… makin besar…ada orang lain ramas ke?…"ucap Ujang lagi.

"Mana ada lain…cepat la masukkan.."rengek Ain.

"Baik lah sayang…abangg pun dah tak sabar nak rasa pantat bekas batang bangla nie ..Ahhh…longgarnya lubang sayang ni…Ain buat apa kat lubang Ain ni..uhhh…senangnya masuk…"ucap Ujang ketika memasukkan batangnya ke dalam pantat Ain.

"Mana Ain ada buat apa2…pantat dah kena rogol dengan batang besar memang la longgar untuk batang abang yang kecik tu..” jawab Ain sambil memeluk erat suaminya yang cuba untuk bangun.

“Tapi selalu tak longgar macam ni…kejap… abang nak tengok pantat Ain…"ucap Ujang lagi masih tak puas hati.

”“Hah…tengok ni…sampai lebam…bengkak dan ternganga macam ni…patut la longgar semacam aje…baik Ain terus terang…Ain buat apa masa abang takde…"ucap Ujang separuh marah.

"Mana Ain ada buat apa2…abang ni ada2 aje la…cepat la masukkan semula…"Ain cuba berdalih. Ujang kembali berbaring sebelah Ain dan mencium pipi Ain sebelah tangannya mengusap2 pantat Ain.

"Cakap la…Ain buat apa?…macam ada benda besar dah selalu masuk pantat Ain tu….Ain ada main dengan jantan lain ke…cakap la siapa…abang janji takkan marah…abang nak kenal juga siapa 'madu'abang tu.."Ujang cuba memujuk Ain memberikan jawapan.

"Taknak la…Ain malu la bang…lagipun kalau Ain cakap nanti abang akan ceraikan Ain kan…"ujar Ain malu2.

"Ohh…maknanya Ain memang ada main dengan jantan lain la ye…cerita la cepat…abang janji takkan marah dan takkan ceraikan Ain…malah abang akan lebih sayang dan cintakan Ain. Kan abang dah cakap abang suka lubang yang besar…tapi abang kena tahu Ain buat dengan siapa…cepat la cakap…"jelas Ujang cuba memujuk Ain lagi.

"Dengan abang Ajit bang…bangla yang rogol Ain dulu…lelaki yang ambil dara Ain…Ain dah curang bang..maafkan Ain bang…huhuhhuu…"jawab Ain sambil menangis teresak2.

"Hah!!…macamana Ain boleh jumpa dia…dia rogol Ain lagi ke…"tanya Ujang lagi.

"Abang Ajit rupanya kerja sapu sampah kat kawasan perumahan kita ni bang…Ain ternampak dia masa nak buang sampah kat depan…dia tak rogol Ain bang…Ain sendiri yang bawak dia masuk rumah kita…4 hari dia tidur sini bang…atas katil kita ni…ohh…abanggg….Ain nak batang Ajit lagi banggg…boleh kan bang…"pinta Ain selepas menceritakan segalanya. Ain menjadi ghairah bila mengingatkannya.Tanpa disedari Ujang juga menjadi ghairah mendengar cerita Ain lalu Ujang memasukkan batangnya yang dah keras menegang ke dalam pantat Ain.

"Uhhh….sedapnya…longgarnya lubang ni….terima kasih Ajit dah besarkan lubang isteri aku…nanti buat lubang ni jadi lagi besar ye…tolong ye Ajit…ohhh…arghh…abang keluarrr Ain…"racau Ujang yang keghairahan bila mengingatkan cerita isterinya tidak mampu bertahan lama.

"Kejapnya bang…Ain belum keluar lagi bang…macamana ni bang…main la lagi  bang…"Ain merayu minta dipuaskan.

"Alaa…abang penat la…Ain panggil aje Ajit tu datang sini …puaskan Ain…abang tak larat…"balas suaminya Ujang.



"Boleh ke bang?Ain panggil betul2 nanti abang jangan marah pulak?…"tanya Ain bersemangat.



"Panggil la…abang nak juga tengok mcmana isteri abang yang dah jadi betina sundal ni kena lanyak dengan batang bangla…"jawab Ujang geram.



Ain tersenyum dan tanpa berlengah dengan bertelanjang bogel Ain keluar ke ruang tamu untuk menelefon Ajit mengunakan telefon rumah kerana dia tidak mempunyai hp lagi. Setelah menelefon Ajit supaya datang kerumahnya dan menerangkan pada Ajit apa yang berlaku Ain masuk semula ke dalam bilik dan berbaring disebelah suaminya.

"Kejap lagi abang Ajit datang bang..hihihi….muahh..sayang abang…."ucap Ain manja sambil mencium suaminya.

"Suka la tu nak dapat batang besar…abang nak tengok boleh kan…"tanya Ujang.

"Ishh…abang ni…apalah….malu la Ain nanti…hihihi….tapi terpulang pada abang la…"balas Ain mengada2.

"Sedap tak pantat Ain tadi bang…pantat bekas lelaki lain…bangla pulak tu…hihi.."sambung Ain lagi.



"Sedap la…abang suka…tapi pantat sayang tadi kenapa basah semacam…ingat batang Ajit eaaa…"tanya Ujang semula.

"Hihihi….tu airmani Ajit la bang…petang tadi sebelum abang balik Ain main dengan abang Ajit dan belum cuci lagi…sengaja nak kasi abang…hihi…"jelas Ain selamba.

"Hishh…napa tak ckp td…rugi abang tak jilat  tadi…Ajit selalu pancut dalam ke?…Ain tak risau mengandung ke nanti…?"tanya Ujang risau.

"Apa la abang ni…nak jilat airmani pulak..tapi kalau abang nak jilat… nanti Ajit boleh pancut dalam lagi….abang jilat la puas2…Ain akan kangkang untuk abang jilat…hihihi…Ajit tu memang suka pancut dalam….alaaa…kalau Ain mengandung pun…kan abang ada untuk jadi ayah pada budak tu nanti…nak risau apa…anak tu jadi anak abang la….sian abang…hihihi…"jelas Ain pada Ujang.



"Kenapa Ain kesian kat abang pulak…??"tanya Ujang  tak faham.

"Ye la…Ain yg dapat sedap tapi abang yg kena bela anak dari benih bangla…hindu pulak tu…nanti semua orang tahu tu bukan anak abang …sebab muka dan warna tak sama….hihihi…” Ain menerangkan.

“Bagus la…biar semua orang tahu Ain tu isteri sundal…memantat dengan bangla sampai mengandung. …hahaha…"perli Ujang pada Ain.



Ain merenung Ujang sambil tersenyum.



"Ain dah kenapa pandang abang macam tu?"tanya Ujang pada Ain.



"Ain pelik…ada juga suami macam abang ni yg suka isterinya main dengan lelaki lain hihihii…untung Ain dapat suami macam abang ni. Saaayang abang…muahhh….hihihi…"Ain menjelaskan sambil memberikan kucupan dipipi Ujang.



"Nk buat mcmana…dah konek abang ni kecik dan pendek…lembek pulak tu….tak mampu nk puaskan Ain…"jawab Ujang sedih.



"Ala ciannya laki Ain sorang ni…dah la konek kecik…kuat merajuk pulak….ciannya…..hihihi…"perli Ain memujuk suaminya.



Ain dan Ujang terus bergurau senda dgn kata2 lucah sambil menunggu kedatangan Ajit. Kedua2 nya saling tidak sabar menunggu kehadiran Ajit dengan tujuan yang berbeza. Ain menunggu nafsunya dipuaskan oleh Ajit manakala suaminya Ujang menunggu untuk menonton aksi2 isterinya bersama Ajit nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...