tas tas tas tas
loading...

Monday 16 September 2019

Ain Gersang 3

   Sebulan telah berlalu semenjak peristiwa Ain diperkosa mat bangla. Mujur Ain tidak mengandungkan benih mat bangla tersebut. Kehidupan mereka juga semakin baik kerana Ujang  semakin rajin bekerja untuk meningkatkan taraf ekonomi mereka. Bekerja sebagai pemandu lori memang memerlukan Ujang untuk tidak pulang kerumah berhari hari…kadang hingga seminggu kerana Ujang perlu menghantar barang hingga ke sempadan Thailand. Sebenarnya selain menghantar barang Ujang juga mengambil kesempatan untuk melanggan pondan atau Nyah yang banyak berkeliaran di sana.



Akibat sering ditinggalkan Ain merasa kesepian dan kegersangan. Ain berusia 19 tahun. Baru sebulan lebih menjadi isteri Ujang. Nafsu seksnya tengah menggila. Ujang tidak mampu untuk memuaskannya. Dah la sering ditinggalkan…bila bersama pun Ain tidak pernah mendapat kepuasan dan nikmat sebenar persetubuhan. Apatah lagi Ain pernah merasa batang besar dan gagah milik Ajit yang merogolnya dulu. Batang Ujang tu tiada bermakna apa apa bagi Ain. Ain merindui Ajit. Tapi yang membuat Ain berasa pelik …Ujang kerap meminta Ain menceritakan semula saat Ain dirogol bila mereka bersetubuh. Pada mulanya Ain merasa marah dan malas nak melayannya tapi bila Ain dapati batang suaminya menjadi semakin keras dan tempo permainannya menjadi semakin lama…Ain melayani juga semua pertanyaan suaminya.



“Sedap tak masa Ain kena rogol…besar tak batang bangla tu..” tanya Ujang.

“Batang dia besar bang…menjerit2 Ain kena..abang suka ke Ain kena rogol…abang suka ehh dapat pantat bekas batang bangla..maafkan Ain bang…tak dapat serahkan dara Ain pada abang."jawab Ain.

"Ohh..sedapnya pantat Ain..takpe Ain..abang tak kisah…nasib baik bangla tu dah buatkan lorong untuk abang…senang batang abang nak masuk.."jelas Ujang .

"Eeii..apalah abang ni…kalau Ain kena rogol lagi…abang mesti suka kan..uhhh..kerasnya batang abang ni.."tanya Ain dengan ghairah.

"Tak…abang tak suka Ain kena rogol..tapi kalau dengan kerelaan Ain..abang tak kisah…cari batang yg besar ye sayang..biar lubang Ain makin besar supaya batang abang makin senang nak masuk..arghh…abang pancut Ainn…sedapnya.."Ujang meluah isihatinya.

"Ughh…ahh…Ain pun keluar bang.."erang Ain.



Bila Ujang keluar bekerja dan meninggalkan Ain seorang diri dirumah Ain sering teringat kata2 suaminya dan terbayang saat dia dirogol dulu. Pantatnya menjadi basah bila mengingatinya. Untuk meredakan ghairahnya Ain menyibukkan dirinya melakukan kerja2 rumah. Hingga pada suatu pagi ketika Ain hendak membuang sampah di luar pagar rumahnya Ain terpandang seorang lelaki bangla sedang menyapu sampah ditepi jalan tidak jauh dari rumahnya. Ain cukup mengenali wajah lelaki itu. Ain teringat sesuatu. Dia terpaku dan merenung lelaki itu melakukan kerjanya. Ain merasakan ada cairan yang mula terbit dari pantatnya. Perlahan Ain menurunkan tangannya dan mengusap perlahan pantatnya. Ain ketika itu hanya mengenakan t shirt putih dan berkain batik yang sudah agak lusuh. Tiba2 lelaki itu menoleh kepadanya. Mata mereka bertentangan. Ain yang sedang keasyikan tidak menyedari lelaki itu menghampirinya.

"Helo adik manis…awak sini duduk ka…ingat sama saya lagi ka..?"tanya lelaki itu sambil tersenyum.

"Ehh..aa..aaa…awak…"Ain tak mampu bersuara tapi tangannya masih mengusap2 pantatnya. Lelaki bangla itu tersenyum memerhatikan apa yang Ain lakukan.

"Mari adik manis…kita masuk dalam awak punya rumah.."ajak bangla itu sambil menarik dan memimpin tangan Ain yang sebelah lagi. Ain seolah2 dipukau.. menurut tanpa membantah sedikit pun. Bangla itu merapatkan pintu pagar dan sebaik mereka masuk kedalam rumah bangla itu terus memeluk dan mencium mulut Ain sambil kakinya menolak pintu rumah Ain untuk menutupnya. Ain turut membalas pelukan lelaki itu dengan erat sekali seperti sepasang kekasih yang lama tidak berjumpa. Tangan bangla itu meramas2 tetek Ain yang membusung. Beberapa minit kemudian mereka melepaskan kucupan. Mereka saling berpandangan. Dengan perlahan bangla itu menarik t shirt Ain keatas dan Ain membantu dengan mengangkat tangannya dan kemudian Ain sendiri yang melepaskan pengait colinya. Tersembul tetek Ain yang dah menegang dan masih segar. Tanpa berlengah bangla itu terus menghisap tetek Ain dengan rakus.

"Mana awak punya bilik.."tanya bangla itu setelah melepaskan mulutnya dari tetek Ain. Dengan matanya yang kuyu Ain menunjukkan jarinya kearah bilik tidur tempat dia dan suaminya.

"Mari adik manis.."ajak bangla itu sambil memeluk pinggang Ain dan sebelah tangannya lagi merungkai simpulan kain batik Ain. Ain membiarkan kain batiknya melurut kebawah dan terus berjalan berpelukkan bersama bangla itu menuju ke biliknya.



"Abang Ajit..Ain rindu sama abang…"ucap Ain sambil jarinya bemain2 didada Ajit yang sasa dan berbulu itu. Mereka baru lepas bersetubuh melepaskan hasrat nafsu masing2. Ain masih terkangkang dan bersama airmani Ajit yang masih lagi mengalir perlahan dari pantatnya yang masih ternganga. Mereka baru berkenalan dan mengetahui nama masing2 selepas persetubuhan tadi.

"Suami Ain tak kasi ke..?” tanya Ajit

“Kasii…tapi tak cukup la bang.."jawab Ain

"Suami Ain ada mana sekarang..?"tanya Ajit lagi.

"Kerja…bawa lori..4 hari lagi baru balik…abang tidur sini ye…sampai suami Ain balik.."Ain merayu dengan suara yang manja.

"Boleh…janji Ain kasi abang ini.."jawab Ajit sambil menepuk2 pantat Ain.

"Ala abang nii…tu memang untuk abang…tapi masa suami Ain takde aje tau..hihihi.."jawab Ain dengan mengada2 sekali.

"Tapi abang nj jahat tau…ambik dara Ain cara paksa…sakit Ain tau…sian suami Ain tak dapat dara pantat Ain…ni ..benda ni yang jahat ni.."ujar Ain semakin mengada2 sambil membelai batang Ajit.

"Haha..suami Ain ada marah Ain ka bila tengok Ain suda takda dara.."tanya Ajit  semula.

"Mula2 marah..tapi sekaranggg…entahla…Ain tengok dia macam suka pulak.."jawab Ain membuka rahsia rumahtangganya pada orang lain tanpa malu2.

"Dia suka macam mana..??"tanya Ajit ingin terus mrngorek rahsia rumahtangga Ain.

"Entah la…tapi dia ada cakap ..nasib baik Ajit sudah buat ‘lorong’ untuk dia…senang batang dia yg kecik dan lembik tu mau masuk..haha..bodoh betul suami Ain tu kan sayanggg.."jawab Ain lagi dan sempat menghina suaminya.

"Ooo..itu macam ka..nanti saya buat itu 'lorong’ jadi 'highway’ boleh ka Ain..?"Ajit terus bertanya.

"Hihihi…jahat la abang Ajit ni…sian suami Ain tau…hihihi.."jawab Ain pura2 marah tapi dengan suara manja.

"Ok..sekarang saya mau  pergi sambung kerja saya…tapi saya mau satu kali lagi…nanti pukul 5 saya habis kerja saya terus pergi sini…kasi teman Ain tidur…"pinta Ajit dan tanpa menunggu jawapan dari Ain ..Ajit terus mengomol tetek Ain.

"Aww..ahh..ye teruss Ajit..4 hari ni Ajit jadi suami Ain..nanti malam Ain masakkan yang sedap2 untuk abang…arghhh…ahhh..huuu…” jawab Ain sambil mengerang2.



Satu jam kemudian Ajit meninggalkan Ain yang terkangkang diatas katil ..dengan mata yang terpejam. Seorang gadis melayu berusia 19 tahun dan baru sebulan lebih bergelar isteri telah menjadi miliknya..menjadi pemuas nafsunya. Ajit terfikir dia tidak perlu lagi melanggan pelacur kerana Ain sudi melayannya secara percuma dan dengan itu dia boleh mengirim duit lebih banyak kepada isterinya di Bangladesh. Lagi pun kalau nak dibandingkan dengan pantat pelacur..pastinya pantat Ain lebih sedap dan Ain juga sudah berjanji akan melayannya lebih baik dari suaminya sendiri. Ajit meneruskan kerja2nya sambil tersenyum..membayangkan kenikmatan yang akan dia nikmati nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...