tas tas tas tas
loading...

Monday 16 September 2019

Ain Gersang 1

Panggil aje aku Ain, lebih senang demgan panggilan itu. Aku berkahwin di usiaku 19 tahun disaat alam remaja baru menjengah tiba. Suamiku pula Ujang memang panggilan serasi nya sejak dari bangku sekolah lagi katanya ..

Jika difikirkan memanglah aku tidak puas merasakan alam remaja apa tah lagi menikmatinya. Suamiku seorang pemandu lori dah jodoh katanya.


Sedangkan aku pula berperwatakan tinggi lampai dan cantik. Itulah pujian yang selalu aku terima dikalangan rakan rakan sekolah ku.


Perkahwinan kami Indah khabar dari rupa walaupun pada mulanya atas dasar suka sama suka tapi pabila berlabuhnya malam pertama antara kami berdua .. suamiku gagal . Iya dia gagal untuk memuaskan aku walapaun sudah tiga kali dia sampai ke kemuncak tapi aku masih lagi tergapai gapai sendirian .


Masih lagi aku ingat setelah persandingan kami .. dimalam itu di rumah mertuaku suamiku terburu buru agar kami dapat berduaan dan melayari bahtera pertama kami . Memang sejak berkenalan suamiku hanyalah setakat memegang tangan ku sahaja sepanjang 2 tahun kami berkenalan … bukannya selalu pun kami berjumpa sebelum pernikahan kami … iyalah suamiku kan pemandu lori dan amat sering keluar dari Kuala Lumpur ..


“Ain mari ” suamiku menunjukkan kearah bilik pengantin .Waktu itu jam didinding baru saja melepasi sepuluh setengah malam tatkala masih lagi ramai tetamu dirumah . Sampai saja di bilik suamiku menarik aku terus ke katil ….


“Abang napa nihh tergopoh gapah … Ain tak abis lagi lah buat kerja mengemas tu kat luar … ” Aku cuba berdalih .. walau aku tahu niat suamiku itu … kurang dari 6 jam kami telah diijab kabulkan ..


Suamiku telah pun melurutkan seluar dalamnya dan hanya berbaju singlet sahaja .. sambil duduk ditepi katil pengantin kami yang masih lagi terdapat beberapa hiasan dari siang tadi …


Aku masih lagi memegang tangan Ujang ,, dan berdiri dihadapanya … Ujang terus saja menarik aku lebih rapat dan menyebamkan mukanya kearah payudaraku .. ketika itu aku masih lagi dengan baju songket pengantin … baju sewaan … esok dah nak kena dipulangkan …


Ujang terus menggomol kedua dua tetekku yang masih lagi dibungkus dengan baju tenunan songket benang emas. Belum sempat aku memberikan riaksi . Ujang telahpun menarik rambutku yang diparas pinggang itu dan memberikan isyarat supaya aku melutut di celah kelangkangnya …


Aku ikutkan saja kehendak suamiku itu … terdetik pula argghh tak kan lah tidak ada adengan adengan panas yang lebih romantik …terus terang memang aku tiada pengalaman … umur 19 tahun yang dulu tidak sama dengan remaja sekarang yang sudahpun terdedah dengan perlbagai pengaruh media sosial …


“ Cepatlahh Ain … Ain tunduk ajee sini …. ” suamiku sudah mula agak kasar dari tarikan tangan beliau … walaupun dengan nada berbisik tapi terkesan dengan nada kasarnya itu … Aku turuti dan duduk bersimpuh betul betul dicelah kangkanganya … dia mengarahkan aku membuka zip seluar baju melayu songketnya dan tanganku di acu kepada batangnya .


Aku turuti lagi dan mengeluarkan batang suamiku dari seluar dalamnya …. Ujang terus memandang ke syiling rumah papan tersebut dan menyuruh aku membelai zakarnya … itulah pertama kali aku melihat zakar suamiku … ermm kelihatan masih lagi terkulai zakarnyaa … aku terus ramas dan lancapkan zakarnya … tah betul ke tidak cara aku buat lantaklahh dia yang nak sangat .


“Ain kulumlahh dah depan mata tuu kan ..” sambil kedua tangan suamiku menekan nekan kepalaku agar lebih rapat pada zakarnya … Pertama kali aku memasukkan zakarnya kedalam mulutku … bibirku menyentuh hujung kepala zakarnya … dan dengan cepat terdapat perubahan … zakar yang terkulai layu itu beransur menegang sedikit demi sedikit .. akibat sentuhan bibirku ..


Ujang melenguh agak kasar … dan kedua tangannya terus saja menekan kepala ku agar dapat menelan zakarnya yang separuh tenggang itu . Aku seperti kelemasan akibat dari batangnya terus saja dirodok kedalam rongga mulutku … tanpa aku betul betul bersedia lagi ..


Tapi aku turutkan saja kehendak suamiku malam itu … Aku masih lagi fikir batang Ujang masih belum tegang sepenuhnya mungkin aku perlu menghisap dan kulum lebih lama … Aku mulakan hisapan pada zakar separuh tegang itu …


“Arghhhhh Best … Ain best nyaaa …. ” keluhan dari mulut suamiku … agar kasar kedengaranya … dan terus saja suamiku memancutkan air maninyaa yang licin dan cair terus kedalam ruang mulutku …


Aku tersedak dan terus saja melepaskan zakarnya dari hisapan mulutku …. Diwaktu itu aku masih lagi fikir itu adalah biasa di alam rumah tangga (suamiku pancut cepat ) ..


“Dah lah Ain pergi basuh muka tuu … lepas tu boleh sambung kerja yang kat luar tu .. tadi Ain cakap tak abis buat kerja lagi kan .. ” Suamiku bersuara dan mula bangun dari bingkai katil dan menuju kebilik air sebelah.


Aku masih lagi didalam keadaan keheranan diatas apa yang telah berlaku. 


Aku meneruskan kembali kerja kerja ku mengemas apa yang patut di rumah mertuaku setelah peristiwa sebentar tadi . Ianya sebagai mimpi yang berlalu begitu pantas. Terlintas juga difikiran ku jika akan terjadi lagi peristiwa pada malam pertamaku .. tapi ianya hanyalah harapan palsu ku.


Setelah mengemas diluar bilik dan tatkala aku masuk kembali ke biliik pengantin ternyata suamiku telahpun tertidur dengan nyenyaknya diatas katil. Perkara yg sama berlaku pada malam2 berikutnya. Setelah beberapa hari di kampung kami balik ke Kuala Lumpur. Itulah pertama kali aku menjejakan kakiku di bandar besar Kuala Lumpur. Selama ini hanya mendengar cerita dan melihat di kaca tv saja. Suamiku lah yg mengenalkan aku pada bandar besar ini. Begitulah juga perkahwinan perancangan keluarga kami rasanya seperti drama tv yang selalu ditayangakan di tv slot samarinda.


Kami pulang ke KL dengan menaiki bas sahaja kerana suamiku tidak mempunyai kereta. Dari awal pagi kakak iparku menghantarkan kami kr stesen bas bagi memulakan perjalanan balik. Suamiku memang seorang yang pendiam tidak banyak yang dibicarakan dan hanya bercakap bila perlu sahaja. Sedang aku leka melihat pemandangan di luar tingkap bas kulihat suamiku telahpun lena disebelahku.


Fikirankan masih lagi membayangkan bagaimana nanti kehidupan kami di KL. Bagaimana nanti aku harus menguruskan makan pakai suamiku seterusnya rumahtangga ku ini. Sedang fikiranku melayang layang di minda ku, aku merasakan tangan suamiku menjalar dipehaku. Aku hanya memakai baju kurung biasa.


“Abang.."ujarku sambil menoleh kearah beliau dengan pantas. Tak pernah aku diraba sebegitu apatah lagi didalam bas.


"Ain isap abang nya ni” suamiku menunjukan zip seluar jeansnya. Walaupun tiada orang ditempat duduk sebelah kami (kami duduk diseat yang belakang sekali) namun selang satu seat didepan masih ada penumpang lain.


“Abang nanti orang nampaklah.. Kan baru pukul sembilan pagi ni aku cuba berdalih”.


“arghh orang tak nampak lahh kalau Ain tak hisap takpe biar abang je hisap tetek nie” tangan suamiku meramas tetek sebelah kananku.


Aku terperanjat dan sedikit terjerit"ouuhh". Aku perasan penumpang di seat depan menoleh kebelakang dan tersenyum. Seorang pemuda bangla mungkin juga pakistan ataupun india dari bentuk rupa wajahnya. Handsome ala ala pelakon bolywood gitu. Aku malu dan cuba melarikan pandanganku dari beliau. Kulihat beliau hanya mencuri pandang seketika dan kembali membelek telefon bimbit beliau.


Suamiku sudah mula merapatkan mukanya ke dadaku dan mahu menyelak naik baju kurung pink ku keatas supaya mulut beliau dapat rapat ke pangkal tetekku. Sedang aku masih risaukan pemuda penumpang itu Ujang sudahpun dapat apa yang dihajatinya. Bibirnya telahpun menghisap puting tetekku dan beliau menutup dengan tudung ku. Nasib baik tudung ni tudung labuh jadi dapatlah menyelubungi muka Ujang yang seperti bayi kehausan menghisap payu daraku.


“Abang… abang .. Orang nampak ni..” Ujang sepertinya tidak mendengarkan dan terus menyonyot kedua belah tetekku. Aku hanya menahan kepedihan bila suamiku menggigit puting tetek ku dengan rakus.


Aku cuba lagi merayu suamiku agar menghentikan kelakuanya tapi tidak diendahkan langsung. Malah beliau semakin berani menyelak tudungku semakin tinggi menampakkan tetek gebu 36D ku. Memang sejak sekolah akulah perempuan yang mempunyai payudara yang besar dan mengkal dikalangan kelas kami. Dibandingkan dengan tubuhku yang ramping dan kecil memang tidak sepadan. Setiap kali kalau aku memakai t-shirt untuk pendidikan jasmani akan tersembullah tetekku membusung kehadapan.


Aku terleka sebentar dikala Ujang mengulum puting tetekku. Mataku terpejam sebentar dan khayal. Bila kubuka mataku kulihat mat bangla didepan sedang memandang tepat kearahku. Ujang pula masih tekun mengulum tetek kananku manakala tanganya meramas tetek kiriku. Memang bra ku telah disingkap keatas dan nampak nyata tetekku.


“Abang abang sudah tu.. Iye Ain isap abang sekarang.” agar aku dapat tunduk dan terhalang dari pemandangan tepat mat bangla didepan.


Ujang berhenti dari menghisap dan tersenyum… “Macam nilah isteri abang”.


Sejak dari malam pertama kami aku hanya mengulum batang suamiku sehingga terpancut dan beliau tidak pun menyentuh mahkota kewanitaan ku yang sudah sah menjadi miliknya. Sekarang dia meminta lagi aku puaskan batangnya


yang setengah lembik itu.


Aku sempat juga berpaling pada mamat bangla penumpang didepan sementara suamiku masih lagi meraba dan meramas kedua dua tetekku.


Mamat bangla itu makin tersenyum lebar sambil menjulurkan lidahnya dengan gaya kurang ajar dan lucah. Sekian lama aku menjaga tetekku dari pandangan umum namun hari itu aku dengan tak sengaja telah mempamirkannya kepada mamat tersebut. Aihhh… ini semua sebab nafsu rakus Ujang suamiku. Aku sempat menuding jari “fuck” kepada mamat bangla itu semasa aku menunduk mahu menunaikan permintaan suamiku sambil berharap suamiku perasan akan perlakuan ku itu. Ermmm… sia sia aje suamiku masih lagi leka meramas puting tetekku.


Ujang terus menekan kepalaku kearah kangkangnya dan menyuruh aku membuka zip seluarnya.


“cepatlah Ain napa diam je kat situ”. Aku melurutkan zip dan mengeluarkan batang Ujang. Kali ni nampak jelas batangnya masih terkulai dan tidak tegang sepenuhnya. Aku mulakan jilatan ku di zakar Ujang dengan lembut. Suamiku terus lagi menekan nekan kepala ku kebawah sambil dia menolak batang nya kedalam mulutku dengan satu tujahan yang kasar.


Tanpa kusedari mat bangla seat hadapan sedang mengacukan phone kameranya kearah kami . Merakam segala aksi ku mengulumn batang Ujang …


Kerakusan Ujang tidak lama dengan dua tiga kali sedutan bibirku Ujang terus mengejang dan memancutkan dua das air maninya kedalam mulutku. Argh… aku rasa geli dan jijik cepat cepat aku mencapai tisu kleenex dalam bag tanganku. Kuluahkan air mani nya bercampir dengan air liurku sendiri. Air mani Ujang cair dan tidaklah sebanyak mana.


“best best Ain.” Ujang berbisik sambil menepuk nepuk pehaku. Aku hanya diam tapi sebenarnya sejak 3 hari berkahwin suamiku masih belum menyetubuhiku lagi dan aku masih dara. Selama ini hanya nafsu Ujang sahaja yang aku puaskan sehinga dia pancut dua kali. Arghhh… malas aku nak fikir.


Sementara itu Ajit.. Mat bangla yang duduk dikerusi hadapan berasa geram melihatkan gadis melayu bertudung melakukan aksi blow job di seat belakang. Ajit dapat merakam seawal bunyi rengekan Ain semasa diramas tettek oleh suaminya. Ajit sudahpun sangat teruja dan batang beliau menegang dengan kerasnya akibat sudah setahun lebih tidak merasa pantat perempuan. Semenjak dari beliau datang bekerja di Malaysia sebagai tukang sapu sampah… Ajit mula merancang sesuatu…..


Ujang senyum lebar tanda kepuasan serta dalam hatinya malam ni aku akan dapatkan dara isteriku pula.. Dan mula memejamkan matanya.


Sejak dari rabaan dan cumbuan Ujang tadi Ain telahpun basah dibahagian nonoknya. Ain merasa tidak selesa dengan kebasahan itu yang menyengat di seluar dalamnya. Apatah lagi hawa dingin bas tersebut memang terus menerus mengeluarkan angin dingin dengan kuatnya.


Bas tersebut mula memperlahakan kelajuannya dan akan berhenti dikawasan rehat. Kawasan Rnr yang kecil sahaja. Hanya terdapat beberapa kereta yang berhenti disitu.


“Kita berhenti rehat dulu ada masalah sikit dengan bas” kedengaran suara pemandu bas membuat pengumuman.


Lega dalam hari Ain dapat jugak menyalin seluar dalamnya yang basah dik air nikmatnya sendiri. Ujang tidur lena ditepi tingkap dan tidak hiraukan apabila Ain menarik natik tangan suaminya. “Abang Ain nak turun sekejap”. Ternyata suaminya tidak bergerak pun dari tidurnya. Ain terus mengambil beg kecil dibawah kakinya untuk dibawa turun bersama.


Ain terus bangun dan mula berjalan keluar ke pintu bas. Ajit sedar peluangnya sudah tiba dan dengan ekor matanya melihat lingguk pinggul Ain berjalan. Ajit terangsang melihat pjnggul Ain yang baru saja berusia 19 tahun itu meliuk lintuk bila berjalan di ruangan sempit bas tersebut.


Ain berasa segar dapat turun dari bas dan terus menuju ke tandas wanita. Lega dapat berjalan setelah sekian lama terperuk duduk didalam bas tadi.


Beberapa tandas tergantung notis ‘rosak’ sementara tandas yang lain masih tertutup rapat tanda ada penggunanya. Ain terus sahaja menuju ke arah tandas OKU kerana dia sudah ingin terkucil untuk membuang air kecil. Tandas tersebut agak tersorok kedalam serta ruanganya pun lebih besar dari tandas biasa.


Ain menguak pintu tandas dan mula meletakan beg kecilnya di sinki tandas. Sepantas kilat Ain merasakan badannya ditolak dengan kuat kehadapan. Ajit menolak tubuh Ain dari belakang dan terus menghimpit ke sinki. Secepat kilat jugak sebelah tangan Ajit nencapai engsel pintu tandas dan menguncinya.


“Ohhhh” keluhan Ain akibat ditolak. Belum sempat Ain bertindak balas Ajit telah menekup mulut Ain dengan sapu tangan beliau. Tiada jeritan yang keluar dari mulut Ain sebaliknya hanyalah mampu meronta dari pelukan Ajit. Pelukan Ajit semakin kuat dan pejap merangkul leher Ain serta mengacukan badek dari Bangladesh yang tajam berkilau. Ianya lebih kecil dari saiz pisau biasa dan melengkung dibahagian tengah dan meruncing dibahagian hujungnya seperti tanduk atau gading gajah.


Ain pasrah dan matanya terus tertumpu pada senjata badik yang diacukan dilehernya.


“Mari adik manis…” suara parau Ajit memecah masuk keruang telinga Ain. Ain juga dapat merasakan bojolan tegang di letak dicelah alur bontotnya dari belakang.


Ain dapat merasakan sesuatu yang tidak baik akan berlaku. Ain tidak mahu mengalah dan tidak mahu membiarkan dirinya disetubuhi secara paksa begitu. Sedangkan suaminya sendiri masih belum lagi merasai daranya sejak menikah tempoh hari.


Secara sepontan Ain berhenti meronta dan mula menjalarkan tangannya ke arah batang Ajit . “ok ok saya kasi hisap ini ” Ain berkata sambil mengusap perlahan batang Ajit yang masih berlapikkan seluar jeans lusuhnya.


Ajit terseyum lebar dan terus memalingkan badan Ain supaya menghadapnya secara berdepan.


Ain mula berfikir bagaimana untuk menyelamatkan daranya dari diragut oleh jantan bangla yang kini mula mencium pipi dan bibirnya dengan rakus. Pengalaman sex Ain hanyalah dua kali menhisap batang suaminya sekaligus memuaskan nafsu suaminya sejak beberapa hari yang lepas. Dia berfikir setelah menghisap batang Ajit pasti beliau akan puas setelah memancutkan air maninya kelak.


Ain terus tunduk dan membuka butang jeans dan zip seluar Ajit dengan rela. Dia sudah nekad agar selaput daranya dapat disimpan untuk Ujang suaminya. Sebaik saja Ain mengeluarkan batang hitam Ajit dari seluar jeansnya . bau tengik yang amat kuat serta bercampir dengan bau tandas membuatkan Ain loya dan terbatuk.


Ternyata si jantan bangla nie tak pakai seluar dalam .. tangan Ajit terus merangkul leher Ain dan menyuakan batangnya kebibir Ain. Ain masih lagi berbalut dengan tudung labuh tetapi sekarang kedua bibirnya telah disumbat oleh batang Ajit.


Ain terpegun kerana batang Ajit tidak bersunat dan jauh lebih panjang berlengkar dari suaminya . bukan itu saja batang bangla tersebut padat dan gemuk malah susah bagi tangan Ain yang kecil molek itu untuk menggengam keseluruhan batang tersebut. Apatah lagi kini batang itu telah disodok sodok jauh kedalam rongga mulutnya. Rasa mual dan loya makin mencengkam tekak Ain dan beliau kini merasa sukar untuk bernafas.


Batang Ajit semakin laju keluar masuk mulut Ain dan setiap hentakannya menjadi semakin kuat dan keras. Melalui pengalamannya menghisap batang suaminya Ain percaya dan berkata didalam hatinya sebentar lagi Ajit pasti akan memancutkan air maninya didalam mulut Ain. Dapatlah dia persembahkan daranya pada suaminya Ujang malam nanti. Ain terus menjilat jilat lubang kencing Ajit yang semakin keras dan hitam berkilat bercampur baur dengan air mazi Ajit dan air ludah Ain sendiri.


Sedang Ain leka menjilat dan mengulum batang Ajit didalam mulutnya tiba tiba dia merasa tangan Ajit meraih kedua belah bahagian ketiaknya. Ajit mengangkat Ain dengan sekali raih. Ain cuba meronta ..“jangan ….jangan … Saya hisap sampai keluar ok …” Ain memujuk Ajit. Pujukan Ain tidak lansung diendahkan oleh Ajit. Ain cuba lagi meronta lebih kuat malangnya kali ini sebuah penumbuk padu hinggap di perut Ain. Ain tersentak dan merasa amat senak. Tidak cukup dengan tumbukan Ajit melayangkan tendangan dari lutut kanannya yang tegap dan berisi tepat ke perut Ain sekali lagi.


Ain terus tersungkur diatas sinki tandas dan berasa amat pedih dibahagian perut beliau. Sepertinya Ain tidak larat mahu bergerak lagi. Kesempatan itu tidak disia siakan oleh Ajit yang telah memuncak nafsu serakahnya. Mungkin kerana sudah lama dia tidak menikmati tubuh perempuan dan sekarang didepannya Ain budak berumur 19 tahun tersungkur layu.


Badan Ain terus dipusingkan agar bontotnya menghala tepat dibatang Ajit dan muka Ain dihala ke cermin didepan sinki tandas. Dengan sekali rentap seluar dalam Ain dilurutkan kebawah keparas lutut Ain dan Ajit menekan badan Ain dengan tangannya agar tubuh Ain menonggeng dengan lebih lentik untuk menerima tusukan batangnya nanti.


Ain hampir separuh pengsan setelah menerima tumbukan dan tendangan lutut Ajit tadi dan memang tidak bermaya lansung untuk melawan… Sedang Ain masih lagi cuba menahan rasa sakit di perutnya Ajit terus menghujam batangnya yang telah basah dik air ludah kuluman Ain tadi terus ke pantat Ain yang masih kering.


Tangan kasar dan hitam Ajit melekap dengan kuat dimulut Ain.. Ain menjerit dalam tekupan tangan Ajit .. Menjerit kesakitan.. Buat pertama kalinya selaput dara Ain yang disimpan seoama 19 tahun itu diteroka oleh pekerja buruh kontrak bangladesh dengan kasar.


“Umpppphhhj umpppppppphhhh umphh umpppppph umpppp” setiap hentakan batang Ajit dalam pantat Ain di sambut oleh jeritan Ain yang disekat oleh tangan kekar Ajit. Tiada pujuk rayu dan cumbu rayu dari Ajit untuk menenangkan Ain malah tangan kiri Ajit terus mencekik dan menekan leher Ain agar terus melekap disinki tandas orang kurang upaya .


Segala upaya Ain telah habis dan pantat Ain sekarang berlumuran darah dari pemecahan daranya bercampur dengan air mazi Ajit yang tidak henti hentinya mengairi alur cipap gadis 19 tahun ini. Ajit mencekak tudung Ain agar mendongak keatas kearah cermin sinki sambil batang Ajit berterusan menghentak dan menghenyak pantat Ain tanpa belas kasihan. Air mata Ain berjujuran keluar akibat menahan kesakitan dan kepedihan di ruang alur pantatnya serta jugak kesedihan yang Ain rasakan kerana dara untuk dipersembahkan pada suaminya telah diragut oleh mamat bangla pekerja buruh kontraktor.


Terhoyong hayang badan Ain dihenjut dan ditekan oleh Ajit. Ajit tetus saja mengeluarkan handphone samsung j7 miliknya dan merakam video aksi beliau menutuh pantat Ain dari bahagian doggy dibawah hinggalah ke muka Ain yang berlinangan air mata didepan cermin sinki.


Tangan Ajit mula menjalar dari bawah meraba raba kedua dua belah tetek Ain yang pejal dan ranum. Tetek budak perempuan umur 19 tahun dan suaminya sendiri pun belum meraba sangat tetek isterinya.


Ain merasa sangat hiba dan dalam masa yang sama menahan kepedihan di bahagian pantatnya. Tatkala Ajit terus menerus merodok batangnya yang hitam keras itu bertubi tubi mengasak keluar masuk pantat dara Ain…tiba tiba Ain merasa kegelian yang amat sangat di bahagian hujung kemaluanya. Rupanya Ajit menjalarkan tangan kasarnya kebawah dan menggetel kelentit sensitif Ain yang sebelum ini tak pernah sesiapa pun menyentuhnya.


Badan Ain bergoncang dan terus terusan mengejang tanda Ain telah pun mencapai orgasmnya yang pertama kali dalam tempoh 19 tahun kehidupannya. Dalam tak sedar Ain sendiri yang menolak bontotnya kebelakang dan kedepan bagi merasai kekerasan batang Ajit didalam pantatnya.


“Arghhh arghhh” Ajit mengumam kesedapan dan beliau sendiri terperanjat atas kelakuaan Ain menyorong tarik bontotnya bagi memuaskan batangnya itu. Ain sudah mula memberikan tindak balas positif setelah mencapai orgasm nya yang pertama tadi. Kesakitannya mula hilang cuma sekarang rasa bersalah pada suaminya masih lagi terasa. Tapi difikirkan balik kenapa suaminya tidak mahu menjamahnya terlebih dahulu .. dan hanya perlukan layanan mulutnya sahaja sehingga suaminya terpancut tapi tidak mengendahkan untuk menyetubuhinya.


Dalam pada Ain masih lagi terawang awang dibuai kenikmatan dan antara rasa bersalah pada suaminya .. Ajit terus terusan merodok pantatnya dengan lebih laju. Ajit telah mula berpeluh dan semakin galak menyorong tarik batang hitamnya yang keras dan panjang itu kedalam setiap rongga kemaluan Ain. Ain mula merasakan kehangatan yang membara di hujung kelentit kemaluanya .. dan merasa sangat nikmat kegelian … serentak dengan itu Ajit terus menyemburkan benih bangla pekatnya kedalam nonok Ain.


Berdas das semburan dilepaskan oleh Ajit dan Ajit terus saja menghenyak batangnya dalam dalam di alur nonok Ain yang telahpun digenangi oleh air mazi beliau dan Ajit bercampur baur … Setelah berdas das baru lah Ain sedar Ajit telah memancutkan benih banglanya yang pekat kedalam pantatnya arghhh… memang kurang ajar bangla nie desus hati Ain……


Ajit terus terusan menghenyak batangnya dalam dalam ke pantat Ain. Ajit menhempap seluruh kekuatan badannya pada Ain. Ain masih merasakan batang Ajit masih keras dah penuh dicipapnya. Air mani Ajit dan campuran darah akibat pemecahan dara Ain meleleh ditepi peha Ain.


Ajit masih beluh puas , dipalingkan wajah Ain dan terus mencium dan menjilat bibir, pipi , mata dan menghisap hisap bibir Ain. Ajit terus memegang kepala Ain dan menolak kepalanya ke bawah sementara Ajit berdiri tegak. Ain tak berdaya untuk melawan lagipun badik tajam masih lagi ditangan Ajit dan diacu acukan ke arah pipi Ain. Bila bila masa sahaja badik itu boleh menikam dan merobek wajah Ain yang putih bersih dan amat menarik itu.


Akibatnya Ain turutkan sahaja kehendak Ajit . Ajit menekan masuk batangnya yang basah baru sahaja keluar dari lubang puki Ain dan kini dipaksa mengulumnya. Baru Ain sedar batang Ajit tidak bersunat dan bau yang sangat tengik menusuk hidungnya. Ajit terus menyorong batangnya kemulut Ain. Ternyata batang Ajit yang berkulup itu masih tegang dan perlukan layanan mulut Ain yang mungil.


Bagi Ajit pemandangan perempuan melayu 19 tahun bertudung dan sedang mengulum batang hitamnya yang telah lama tidak dilayan atau diservis amat menghairahkannya. Ajit mendorong batangnya lebih jauh kedalam mulut Ain dan membuat beberapa hentakan kecil hingga kepala Ain berlaga dengan hujung sinki. Sungguh Ain tidak menyangka walaupun Ajit telah menyemburkan berdas das air mani pekatnya kedalam rahimnya namun batang berkulup itu masih tegang dan keras dan masih lagi perlu dipuaskan oleh mulutnya pula. Sedangkan batang suaminya setelah melelehkan air nikmatnya akan terkulai layu dan suaminya akan terus terlena.


“Mari adik kasi isap …” Suara Ajit kedengaran lembut tetapi tangan kasarnya mula mencengkam kepala ku dan mengarahkan tepat ke batang berkulupnya. Terbit bau yang menyesakkan menusuk hidung Ain apabila saja batang Ajit yang bercampur maninya dan darah dari selaput daranya sendiri. Rasa mual dan jijik mula menusuk nusuk di anak tekak Ain. Ajit membiarkan Ain berlutut di lantai tandas OKU itu sambil memegang kemas kepala Ain yang masih lagi termengah mengah mengulum batang besar Ajit.


Rasa campuran segala macam cecair dan kerana Ain telah pun mencapai orgasm pertama dan keduanya tadi membuat Ain bertambah galak oleh nafsunya sendiri. Ternyata nafsu Ain sendiri telah berjaya dibangkitkan oleh Mat bangla kontraktor walaupun dengan secara paksa. Kemaluan Ain terkemut kemut dan masih terasa kehadiran batang Ajit sebentar tadi. Jauh dibenak fikirannya jika Ajit mahu menyetubuhinya lagi Ain akan merelakan dan akan melayaninya sebaik mungkin. Ain masih terasa ngilu di hujung biji kelentitnya.


Ain mula menghisap disekeliling kulup Ajit yang berasa kenyal dan kental itu


Ajit sendiri terpaksa menahan kesedapan akibat hisapan dan jilatan lidah Ain yang semakin laju dihujung batang keramatnya. Ain mula memainkan hujung lidahnya direkahan lubang kencing Ajit dan Ajit merasakan nikmat yang sukar digambarkan. Sedangkan isteri Ajit sendiri yang berada diBangladesh tidak pernah memberikannya kesedapan sebegini …tapi dia tak menyangka Ain sanggup melakukannya.


Ponnnnn …kedengaran bunyi hon bas diluar menandakan bas akan memulakan perjalanan kembali ke KL. Berdecup decup Ain menghisap batang Ajit dan Ajit tidak dapat menahan kesedapan lalu memancutkan benihnya keluar dan kali ini kedalam mulut Nurul Ain yamg baru saja bergelar seorang isteri kepada Ujang . Ajit cuba menarik batangnya dari mulut Ain tapi kedua dua belah tangan Ain memaut bontot Ajit dari belakang dan sepertinya tidak mahu melepaskan batang Ajit dari mulutnya…


Pancutan air mani Ajit terus saja diteguk dan ditelan dengan geram dan ghairah oleh Ain tanpa sedikit pun tersisa. Ain menelan kesemunya dengan rakus. Ajit buru buru menarik kepala Ain yang bertudung itu. Ajit menyarung semula seluar jeansnya dan menarik zipnya. Sempat jugak Ajit menanggalkan terus seluar dalam yang dikenakan oleh Ain tadi semasa beliau mendoggie Ain tadi. Ajit menghidunya dan tersenyum memandang kearah Ain sebelum memasukan seluar dalam Ain di poket seluar jeans beliau dan berlalu pergi. Ain juga turut tersenyum.


Ain tergamam dan sama sekali tidak percaya yang beliau sendiri seakan tidak membenarkan zakar Ajit keluar dari mulutnya sebentar tadi. Sepertinya Ain dirasuk nafsu dorongan seks yang hebat dan mahukan batang Ajit terus berada dimulutnya. Malah Ain rela menelan setiap titisan air mani Ajit .. Arghhhh… sedangkan semasa menghisap batang suaminya Ujang Ain tak sanggup untuk menelan air maninya. Ain membuang kesemua air mani Ujang semasa beliau disuruh mengulum batang suaminya itu. Ain keluar dari tandas tersebut dan perlahan lahan berjalan menuju ke bas. Terasa berdenyut kemaluannya dan masih lagi basah dan berlendir akibat paksaan mamat bangla tadi . cuma kini Ain sendiri sangsi sama ada apa yang berlaku sebentar tadi atas dasar paksaan atau dengan kerelaan beliau …

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...